söndag, januari 15, 2006

Ett misstänkt fall av fågelinfluensan

Jag har blivit sjuk. Det måste vara första gången på minst ett år. Firar med att läsa.
En stund fick jag för mig att jag sovit bort ett helt dygn, men det måste varit febern som narrades. Jag tackar herren Sebaot för bärbara datorer (som gjorda för sängbloggning), närbelägna pizzerior (som gjorda för sjukmat) och låga mobilavgifter (som gjorda för sängsamtal).

Uppdatering:
Jag ringde Tom och han gav mig ett MYCKET tänkvärt citat:

Den friske har tusen önskningar, men den sjuke har bara en

Snart kommer han hit så ska vi leka & lära med interaktiv CD-ROM från 1990-talet. Jag hoppas även vi får tid med Sverige-spelet (ett sällskapsspel som sägs vara edutainment, med stark betoning på edu).

Uppdatering #2:
Även far har skickat sina kondoleanser i form av ett vykort med Siewert Öholm.

1 Comments:

Blogger Tom said...

Appropå dödslistan på din andra blogg. Kan det vara samma framtidsinstitut som i mitten av 90-talet lanserade "Det papperslösa kontoret"?

Jag läsde förresten en jättearg insändare från en korvgubbe som kommenterade att hans yrke fanns med på listan. Han hade blivit miljonär på att sälja korv, medan kompisarna slavade på dötrista kontor för att betala igen studieskulderna.

11:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home